Фірмовий стиль

Фірмовий стиль Фірмовий стиль - це сукупність художніх і текстових елементів, об'єднаних єдиною ідеєю, що формують імідж компанії та забезпечують візуальну єдність її товарів і послуг. Іноді говорять просто, фірмовий стиль - це показник організованості компанії.

Фірмовий стиль дозволить Вам бути пізнаваними серед безлічі конкурентів, завоювати авторитет на ринку й сформувати образ в очах споживачів і партнерів.

Основні елементи фірмового стилю:
  • Логотип (торговий знак, торгова марка)
  • Символ - знак, персонаж або образ
  • Кольорова палітра, сполучення кольорів
  • Фірмові шрифти
  • Візитна картка
  • Фірмовий девіз компанії
  • Шаблон підпису вихідної кореспонденції
  • Фірмові сувеніри

Також корисно знати: